Nädal 3: Traditsioonilised meediad vs uued meediad
Hea uute meediate kasutamine
Uute meediaplatvormide kiire arengu ajastul seisavad vanad meediakanalid silmitsi väljakutsega säilitada oma mainet ja olulisust publiku seas.
BBC (British Broadcasting Corporation) paistab silma kui näide uue meedia edukast kasutamisest oma mõju tugevdamiseks ja auditooriumi laiendamiseks.
Nad on välja töötanud veebisaidi, mobiilirakendused ja voogedastusteenused, et vastata kaasaegse publiku ootustele.
Lisaks kasutab BBC oma sisu reklaamimiseks aktiivselt sotsiaalmeedia platvorme. Nad kasutavad selleks YouTube'i, Facebooki, Instagrami, TikToki ja teisi populaarseid platvorme, jälgides kasutatavate platvormide trende ja pälvides seeläbi noorema põlvkonna tähelepanu, kes eelistab tarbida infot sotsiaalvõrgustike kaudu.
Allikad:
https://pressgazette.co.uk/news/bbc-instagram-strategy-tiktok/
Halb uute meediate kasutamine
Hea näide uue meedia oskamatust kasutamisest on uudisteleht MK Estonia, mis avaldab uudiseid venekeelsele elanikkonnale.
Nemad omakorda ka tegid katse luua ka veebis oma lehe, kuid ajaleht piirdub aeglase saidiga, millel mõned lingid ei tööta. Instagrami platvormil on ka verifitseerimata leht, millel igapäevaselt postitatakse kontenti, kuid neil pole tavakasutajale rohkem jälgijaid ja lehe väline atraktiivsus jääb oluliselt alla BBC lehele.
Vastukaaluks MK Estonia lehele võib tuua ka venekeelse Postimees lehe näitena sellest, et asi ei ole sugugi keeles. Postimees samuti igapäevaselt postitab uudiseid, kuid postituste atraktiivsus on suurem ja loetavam, mis tekitab soovi nende kontenti rohkem jälgida.
Kommentaarid
Postita kommentaar